torstai 7. maaliskuuta 2013

Parin viikon kuulumiset! :)

Siitä onkin jo jonkin aikaa, kun viimeksi kirjoitin. On ollut hieman ohjelmaa ja muuten olen sitten kaivannut vaan sitä hiljaisuutta. Aloitetaan vaikka meidän näytelmän viimeisestä harjoitusviikosta. Mulle se oli hyvinkin rankka ja pieniltä onnettomuuksilta ei säästytty. Olin aika mustelmilla sen viikon harjoituksista. Vapaita sillä viikolla mulla oli vain torstaina ja lauantaina ja ne menkin aika pitkälti voimien keräilyyn. :)

Ennakkonäytös oli  perjantaina 22.3. ja siellä olikin paljon porukkaa, koska samaan aikaan oli yhdet juhlat ja vieraat olivatkin sitten meidän yleisö. Näytös meni hyvin ja mulle ainakin jäi hyvä mieli. Tottakai aina on parannettavaa joissain asioissa. Ensi-ilta olikin sitten sunnuntaina 24.2. ja se meni hyvin. Oli siellä sitten tuttujakin katsomassa, vaikka olin kieltänyt. :D



Seuraava viikko menikin sitten siihen voimien keräilyyn ja ihmetellessä, että mitäs sitä nyt tekisi, kun harjoitukset ovat ohi ja enään on vain näytöksiä. Näin yhtä mun kaveria "pitkästä" aikaa ja päästiin taas juttelemaan parin viikon kuulumiset. Sunnuntaina olikin sitten taas näytös. Vielä olisi muutama jäljellä.

Tällä viikolla onkin ollut sitten ihmettelemistä. Menneet asiat/ihmiset yrittävät palata takaisin mun elämään ja mä haluaisinkin ne selvittää, mutta en elää niitä uusiksi. Se tulee olemaan rankkaa, mutta mulla on sellainen olo, että se on pakko tehdä. Mua hieman pelottaa, että mitä siitä seuraa, mutta pakko yrittää olla rohkea. Ehkä pääsen sen jälkeen aloittamaan kunnolla alusta.

Eilen oli hieman tylsää, joten päätin tehdä asialle jotain ja lopputulos oli tämä...


Kun oikeasti näytän yleensä tältä


Eli sellainen oli keskiviikko ilta mulla. Pitävät mua outona, kun kokeilen tälläisiä hassuja juttuja. :D Eilen päivällä mun luona kävikin paljon porukkaa kylässä, mikä olikin ihan mukavaa näin vaihteeksi. :)

Tänään oli taas sitten ohjelmaa. Oikein mukavaa sellaista! Menin yhden mun kaverin kanssa leffaan katsomaan sen 21 tapaa pilata avioliitto. Oli muuten hyvä! Suosittelen! Sen jäljeen käytiin Teerenpelissä ottamassa yhdet ja lähdettiin takaisin kotia kohti. :)

Huomenna on taas vähän rauhallisempi päivä ja lauantaina mennyt kohtaa nykyisyyden... Sitä odotellessa... Sunnuntaina on taas näytös, joten tervetuloa katsomaan klo 18 Rientolaan! Lisää tietoa löydät täältä! Turkulaisessa oli muuten pieni kirjoitus meidän näytelmästä. Se oli lehdessä, joka ilmestyi 23.2. ja sivulla 12-13.

Ja vielä yksi asia! Mun maaliskuun LivBox tuli tänään! Oli aika mielenkiintoinen! Kirjoittelen siitä sitten seuraavassa postauksessa. :) Tietoa edellisestä LivBoxista löytyy täältä. :)

Kiitos taas, jos jaksoitte lukea! :)

Ei kommentteja: