maanantai 11. maaliskuuta 2013

Pari asiaa, joista tuli parempi olo :)

Onko parempaa tunnetta, kuin se, että sulle tulee juttelemaan joku, joka sua on joskus kiusannu ja yrittää kaiken lisäksi iskeä! Ei tainnut herra mua enään tunnistaa ja sai kylmän kieltävän vastauksen. Kovin se yritti ja oli vielä pahoillaan, kun oli joskus ollut kusipää. :)


Mun päiväni parani niin paljon, kun pääsin ilmoittamaan kyseiselle henkilölle, ettei mua kiinnosta ihmiset, jotka ovat mua joskus kiusanneet ja muutenkin kohdelleet kuin roskaa.


Viime viikko oli mulle muutenkin hyvin mielenkiintoinen. Sain selvitettyä menneitä asioita. Sen takia nyt on parempi mieli. Ne ovatkin olleet kauan mun mielessä ja on edelleen, mutta nyt kun olen saanut anteeksipyynnön ja päässyt keskustelemaan, niin on helpottanut.


Olen tässä muutenkin miettinyt, että millaisia ihmisiä mun ympärillä on. Ketkä haluavat pysyä mun lähellä? Ketkä ovat vain ohikulkumatkalla?


Tässä on se, mitä minä itse haluan:




Onko kenelläkään ollut samankaltaisia tilanteita?

Ei kommentteja: