lauantai 5. tammikuuta 2013

Tästä se alkaa!

Hei vaan kaikille!

Olen pitkään halunnut kirjoittaa omaa blogia ja nyt sitten rupesi tuntumaan siltä, että ajoitus rupeaisi olemaan oikea siihen. En tiedä, että olenko kovinkaan hyvä kirjoittamaan, mutta eiköhän se tästä. Voisin ensi alkuun kertoa hieman itsestäni.

Nimeni on siis Sofia. Olen nyt 20 -vuotias, mutta maaliskuussa täytän 21-vuotta. Olen hyvä sosiaalisissa tilanteissa ja puhun mielelläni. Olen silti aika varauksellinen kaikkeen uuteen, sillä niin monia asioita on elämässäni tapahtunut. Olen asunut yksin Turussa n. puolitoista vuotta ja viihdyn aika paljon yksikseni. Synnyin Loimaalla, mutta lähes koko lapsuuteni ja nuoruuteni olen muuten asunut Turun lähistöllä.

Harrastan teatteria Turun Kisa-Veikkojen Näyttämöllä ja olenkin ollut siellä nyt suurinpiirtein yhden vuoden. Tällä hetkellä olen mukana yhdessä draama näytelmässä ja sainkin aika ison roolin. Huh huh, on paljon opeteltavaa! Paniikki meinaa iskeä, että miten ehdin opettelemaan kaiken ulkoa...

Näyttelemisen lisäksi minä myös laulan. Olen rakastanut laulamista jo ihan pienestä pitäen, mutta kunnolla en ole koskaan päässyt ottamaan laulutunteja. Joskus olen ollut a capella kuorossa ja olen myös ottanut pienryhmä laulutunteja. Haluaisin yksityistunneille, mutta ehkä sitten joskus kun siihen on taloudellisesti varaa... :)

Mitäs muuta... Rakastan kaikkea 50-lukuun ja Rockabillyyn liittyviä asioita. Omistan yhden lävistyksen, joka on huulessa ja korvissa on neljä reikää. Sen enempää minä en ole vielä reikiä hakenut. Haluaisin tatuointeja, mutta siihenkään taloudellinen tilanne ei ole vielä sallinut. Mutta ihan varmasti aion niitä hankkia!

Valmistuin keväällä 2012 parturi-kampaajaksi, mutta töitä en ole päässyt aloittamaan ranteitteni takia. Täytyisi miettiä mitä muuta lähden opiskelemaan, sillä tälläinen kehoitus tuli lääkäriltä. Siinä onkin sitten ajateltavaa kerrakseen, että mikä kiinnostaisi. Eiköhän kaikki rupea selkiintymään jossain vaiheessa. :)

Tässä on muutamia adjektiivejä, jotka minua kuvaavat: Lempeä, pehmeä, huumorintajuinen, naurava, itkevä, pirteä, masentuva, iloinen, surullinen, riimittelevä, rakastava, puhelias, ujo, äänekäs, hiljainen, pyöreähkö, luotettava, rehellinen ja ajattelevainen. Kuten huomaatte, monikaan noista ei kulje käsi kädessä, vaan saattavat olla ristiriidassa toisiinsa. Mutta sellainen minä olen. Huomaatte kyllä ajan kanssa. :)

Kiitos kun jaksoitte lukea ja toivottavasti luette jatkossakin! :)

Ps. Hyvää alkanutta vuotta 2013!

Ei kommentteja: