lauantai 16. helmikuuta 2013

Pulkkamäki ja rentoutumista

Eilen mun isosisko soitti mulle ja kysyi, että lähdenkö viettämään iltaa hänen ja yhteisten tuttujemme kanssa. Ensin mietin, että jaksaiskohan lähteä, kun on ollut aika rankka viikko takana, mutta kyllä mä sitten päätin mennä. Ensin mentiin mun siskon ja sen kämppiksen luo ja sieltä sitten klo 22 pulkkamäkeen, joka oli jossain Ilpoisten suunnalla. Oli ihan mukava tarpominen. Tultiin sitten sellaselle korkeella olevalle kukkulalle, josta näki koko Turun kaupungin! Oli niin upea näköala! Voi kun olisi ollut kamera mukana...

Laskettiin mäki alas ja voin kertoa, että siitä on aika monta vuotta, kun olen viimeksi pulkalla laskenut! Jatkettiin siitä sitten pienemmälle mäelle ja oltiinkin jonkin aikaa siellä. Onneksi oli kaakota (ja hiukan minttua) mukana, jotta lämmettäisiin. Sisko oli tehnyt myös croisantteja.

Paluumatkalla oli sitten tietenkin edessä se julmetun moinen mäki ja siinä olikin kiva kiipeäminen taas. Onneks sitten olikin pelkkää alamäkeä takasin siskon luo ja se menikin nopeasti pulkan kyydissä. :) Kun oltiin perillä, niin juteltiin ja pelattiin sellasta peliä, kuin " Jälki Pyykki". Oli aika kiva! :) Ihan varmasti haluan pelata uudestaan ja erilaisella seuralla peli on hieman erilainen, kun muuttaa sääntöjä ja keksii omia kysymyksiä! ;)

Tänään taas on ollut rauhallinen päivä. Nukuin todella pitkään ja olin ulkona hetken verran kävelyllä. Nyt ilta jatkuukin Putouksen ja hyvän ruoan parissa! :)


Tämä viikonloppu olisi tarkoitus ottaa rennosti, koska ensi viikko onkin sitten todella kiireinen! Maanantai, tiistai ja keskiviikko on harjoitukset teatterilla, torstai vapaa, perjantaina on yleisö kenraali, lauantai vapaa ja sunnuntaina ensi-ilta! Jännittää!

Ei kommentteja: